Stołówka szkolna

Stołówka szkolna

Jadłospis 14.05.2018 – 17.05.2018

JADŁOSPIS od 14.05.2018  do 18.05.2018 PONIEDZIAŁEK 21.05.2018 Zupa krupnik Alergeny – 9 250g Spaghetti z makaronem Alergeny – 1,3, 200g Woda nie gazowana z cytryną 100ml Owoc: banan 90g WTOREK 22.05.2018 Zupa koperkowa Alergeny – 7,9, 250g Kotlety rybne Alergeny – 1,3,4, 100g Ziemniaki  z koperkiem 180g Surówka z selera z rodzynkami, słonecznikiem i orzechami ...

Czytaj dalej...

Jadłospis od 07.05.2018 do 11.05.2018

JADŁOSPIS *  Od 07.05.2018  do 11.05.2018 PONIEDZIAŁEK 7.05.2018* Zupa szczawiowa z jajkiem Alergeny-3,7,9. 250g Klopsy z indyka w sosie bazyliowo–pomidorowym Alergeny:1,3,7 70g Ziemniaki z koperkiem 180g Surówka : pomidory z mozzarellą Alergeny: 7 150g Kompot jabłkowy 150ml WTOREK 8.05.2018* Zupa krem marchewkowy z grzankami Alergeny- 1,3,9, 250g Słodkie kluski z twarogiem Alergeny:1,3,7 200g Surówka  marchewki ...

Czytaj dalej...

Informacje o płatnościach za maj 2018

INFORMACJA  O  PŁATNOŚCIACH  ZA  OBIADY W  MIESIĄCU  MAJU 2018 r.   UCZEŃ NAUCZYCIEL 17 dni * 2,60 zł = 44,20zł 17 dni *4,00 zł = 68,00 zł     PŁATNOŚCI  ZA MIESIĄC MAJ 2018r. PROSIMY  DOKONYWAĆ  NA KONTO SZKOŁY  DO DNIA 30.04.2018 r.

Czytaj dalej...

Płatności za obiady w lutym

Informujemy, że w płatności za obiad w lutym wyglądają następująco: 2,60 x 10 dni = 26,00 – uczniowie 4,00 x 10 dni = 40,00 – nauczyciele Płatności prosimy dokonać najpóźniej do dnia 10.02.2018 r. na konto szkoły 95 2030 0045 1110 0000 0221 6300 wpisując w tytule przelewu „imię i nazwisko ucznia, klasę oraz miesiąc”.

Czytaj dalej...

Karty magnetyczne na obiadach

Prosimy wszystkich rodziców o przypominanie swoim dzieciom o obowiązku noszenia ze sobą kart magnetycznych na obiady. Jest to niezbędne do weryfikacji ilości wydanych w danym dniu obiadów. O zagubionej karcie prosimy niezwłocznie poinformować intendentkę oraz wpłacić na konto szkoły 10 zł, wpisując w tytule przelewu: „karta, imię i nazwisko ucznia, klasa”. Sprawę prosimy potraktować jako pilną.

Czytaj dalej...

UWAGA PILNE!

Z uwagi na czasową nieobecność intendentki wszystkie informacje dotyczące odwołania obiadów proszę kierować do sekretariatu szkoły: telefonicznie – 598621905 mailem: sp3lebo@poczta.onet.pl bądź w wiadomości przez dziennik elektroniczny do Pani Natalii Zając – sekretarza szkoły.

Czytaj dalej...

Uczestniczymy w programach:

bezpieczne_wakacje_180_150